Najczęściej zadawane pytania

Jak długo trwa proces wysyłki materiałów?
Zakupione materiały będą dostępne do pobrania automatycznie po potwierdzeniu płatności. Jeśli wybierzesz błyskawiczną metodę płatności np. BLIK, to materiały dotrą do Ciebie w ciągu kilku minut. Natomiast jeśli nastąpi płatność przelewem tradycyjnym np. za pośrednictwem banku to wysyłka zostanie zrealizowana do 24h po zaksięgowaniu płatności na koncie firmowym.
Jak mogę pobrać kupione materiały?
Zamówione materiały można pobrać na dwa sposoby:
Sposób 1: Zaloguj się do swojego panelu klienta i przejdź do sekcji „pobierz pliki”. Logowanie do panelu możliwe jest pod adresem: https://planszomania-pdf.pl/moje-konto/ lub po kliknięciu przycisku TWOJE KONTO KLIENTA na naszej stronie.
Sposób 2: Po opłaceniu zamówienia, zawsze wysyłamy wiadomość e-mailową na podany przez klienta w formularzu adres poczty elektronicznej. W wiadomości tej znajduje się potwierdzenie zamówienia oraz podlinkowane nazwy plików, na które należy najechać kursorem myszy i kliknąć, aby rozpocząć pobieranie.
Pamiętaj, że rekomendowanym przez nas programem do otwierania materiałów w PDF jest Adobe Reader 11 (kliknij i pobierz program).
Jak należy otworzyć cyfrowy plik PDF?
Po dokonaniu płatności i pobraniu zakupionych produktów w wersji elektronicznej, należy otworzyć pliki w zalecanym przez nas bezpłatnym programie Adobe Reader 11. Jeśli pojawią się problemy z pobraniem, zapraszamy do kontaktu drogą e-mailową.
Ile razy mogę pobierać zakupione pomoce?
Każdy plik możesz pobrać dowolną ilość razy przez 30 dni od dnia złożenia zamówienia i opłacenia go. Po upływie tego okresu, pobranie materiałów z konta klienta lub z wiadomości e-mail nie będzie możliwe.
Czy dostęp do zakupionych pomocy jest dożywotni?
Możesz korzystać z zakupionych pomocy dożywotnio pod warunkiem, że pobierzesz je i zapiszesz na prywatnym dysku. Masz 30 dni od daty zakupu i opłacenia zamówienia na pobranie materiałów i zapisaniu ich w dowolnym miejscu na dysku prywatnym. Po upływie tego okresu nie będzie możliwe ponowne pobranie plików z konta klienta lub wiadomości e-mail.
Czy mogę zrezygnować z zakupu po opłaceniu zamówienia?
Zakupionych produktów cyfrowych w formacie PDF nie można zwrócić. Kupując w naszym sklepie, decydujesz się na zakup pomocy w formie elektronicznej do samodzielnego wydruku, dlatego prosimy o przemyślane zakupy.
Czy przy zakupie większej ilości materiałów możliwy jest rabat?
Jeżeli planujesz zakupy w naszym sklepie internetowym na kwotę powyżej 500 zł możesz napisać do nas, a my wyślemy Ci kod promocyjny na -10%. Zapraszamy także do śledzenia naszej strony na Facebooku i profilu na Instagramie. Tam często pojawiają się kody rabatowe do wykorzystania.